Samsung Galaxy GT-I9250 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy GT-I9250 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

gerardkiers 21-05-2013

Ik heb hem nu 8 maanden in gebruik. net systeemupdate gehad en werkt echt weer perfect. ik kom van een galaxy gio maar wat een groot verschil. perfect in gebruik niet te klein niet te groot. ook heel mooi voor spelletjes i.p.v. gelijk een tablet.

p-kieskeurig 06-04-2013

Ik heb deze telefoon een half jaar en vind hem super goed. Voordeel aan een nexus is dat je altijd als eerste alle nieuwe android updates krijgt en geen overbodige layout van samsung, HTC, LG etc. Het is puur android. Alles werkt perfect,

J Drevijn 07-02-2013

Op 22-11-2012 een Samsung Galaxy Nexus gekocht bij Belsimpel. Na 2 weken constateerde wij problemen met het toestel (toestel viel uit bij bellen) en hebben dit gemeld bij Belsimpel. Na 6 weken werkte de WiFi niet meer. Door Belsimpel naar een KPN servicecenter gestuurd en daar werd geconstateerd dat er corrosie op de USB aansluiting zat. Reparatiekosten zijn 216,59 euro. Het toestel is nooit in aanraking met vocht of water geweest in de 6 weken dat wij het in bezit hebben, maar ziet er op de foto op de reparatie website uit of dat het drie weken in het water heeft gelegen. Het is aannemelijk dat het toestel met corrosie is verkocht, omdat er van begin af aan al problemen waren. Belsimpel meldt niets te kunnen doen en wij zijn 330 euro kwijt. Koop nooit bij BELSIMPEL

M.atthijs 10-10-2013

Dat zegt toch niets over het toestel? Dit is meer een review van Bel Simpel!

Ik heb zelf de Galaxy Nexus ruim anderhalf jaar in gebruik gehad voordat deze (kort geleden) spontaan uitviel en niet meer wilde opstarten. Toestel ligt nu bij reparateur.

Neo67 01-01-2013

Deze telefoon nu twee maanden in bezit. HIervoor mijn eerste android telefoon gehad dit was een LG P970. De vertraging bij het aankiezen van apps en internet heeft mij ertoe aangezet om een deze telefoon te kopen. Hij werkt supersnel geen vertraging bij aankiezen van apps of internet. MOet zeggen dat ik nu tegenwoordig veel gebruik maak van internet mede door de snelheid en gebruiksvriendelijkheid.
Gekocht toen er android 4.0 op stond en sindsdien twee updates gehad, er staat nu android 4.21 op. Heerlijk terwijl andere telefoons maar moeten afwachten of ze een update krijgen, krijgt deze telefoon de android updates een week naar de release. Met Jelly bean is de telefoon veel sneller geworden. Een handigheidje is dat een vorm van swipe nu standaard tot 4.21 gehoord. super telefoon raad hem iedereen aan.

BGrasmeijer 16-12-2012

Helemaal enthousiast van deze plain Android phone (geen overhead van Samsung o.i.d.). Update naar Android 4.2.1 ging vanzelf. Wifi werkt prima en verbinding met Exchange server van m'n werk ook vlekkeloos. Aanrader!

Topper58 04-12-2012

Deze alleskunner is een geweldig stabiel toestel, werkt uitstekend. Een aanrader voor de frequente telefoon gebruiker.
Heb het toestel ca. 3 a 4 maand en ben tot dusver zeer tevreden.

albertams 01-09-2012

In de eerste plaats dit deze telefoon super snel.
Alles werkt soepel, internet, games, video,ook de accu is zeer goed, 2 dagen is wel redelijk met normaal gebruik, het scherm is heel erg helder en strak, de kleuren zijn mooi, momenteel kun je deze Galaxy Nexus al voor 299 euro krijgen, dit is echt een koopje voor zo'n telefoon, aanrader, deze krijgt van mij een dikke 10 !!!

Alexander99 19-09-2012

Waar kun je deze telefoon bestellen voor 299 euro,ik heb nu de Nexus S maar ben aan een nieuw toestel toe,deze heeft het bijna 2 jaar volgehouden.

Vief 08-09-2012

Waar kun je hem krijgen voor 299? :)

jarno 04-08-2012

Ik heb deze telefoon nu een maand of 2 en kan niks anders zeggen dat het een super telefoon is.

Vooral de batterij is heel goed, ik hoef hem bij normaal gebruik maar eens in de 2 dagen op te laden.

Hij is ook heel snel en alles werkt heel makkelijk,ook Jelly Bean is een verademing.

Kortom als je een goede telefoon met groot beeldscherm wilt hebben voor een redelijke prijs zou ik zeker overwegen om deze telefoon aan te schaffen

puttiron 07-06-2012

Uitstekend toestel. Prachtig beeld. Toestel voelt een beetje fragiel en kwetsbaar aan. Plastic omhulsel.

ro.es 18-04-2012

Inmiddels deze Galaxy Nexus bijna een half jaar in gebruik. Ik ben zeer tevreden over dit toestel en ook over Android cream sandwich. De uitgebreide mogelijkheden, de kwaliteit over het algemeen en de snelheid enz. allemaal dik in orde. Ik kijk al weer naar uit naar de nieuwe generatie smartphones die er aan komen, of de zojuist uitgebrachte HTC One X met een 8 Mp camera en snellere processor. In het dagelijkse gebruik zijn het enorm handige tools.

sillycious 04-04-2012

Na 10 maanden de SGS2 in gebruik te hebben gehad, toch wel nieuwsgierig geworden naar de 'pure Android stock', zonder TouchWiz schil. Tot dusver bevalt de Nexus goed, alleen vind ik het geluid minder hard, met name de systeemgeluiden en de muziek. Geluid tijdens gesprekken is prima. Wat de Nexus ook heeft, is een indicatotled, de trackbal licht op bij notificatie. Een leuke verassing voor me omdat ik dat toch wel miste bij de SGS2.
Binnenkort ga ik beslissen welke ik hou, en welke er in de verkoop gaat. Wordt vervolgd.

mdehaas1987 22-05-2012

En ben je er al uit? Ook hier een persoon die van de SGS2 overgestapt is naar de Galaxy Nexus. Zelf ben ik meer te spreken op de Nexus, aangezien deze zonder touchwizz schil gewoon soepeler loopt, daarnaast is het update gebeuren vele malen sneller, scherm wat mooier en de led indicator zit er eindelijk weer eens bij.

sillycious 09-06-2012

@mdehaas1987: Ik heb de SGS2 na een paar dagen al verkocht. De keuze was eigenlijk snel gemaakt. Het is heerlijk zonder al die voorgeinstalleerde Samsungmeuk.
Inmiddels heb ik ook de SGS3 even gehad, maar ook deze kon mij niet bekoren door al die, veelal onnodige, mogelijkheden. Ik vond zowel de SGS2 als de SGS3 erg onoverzichtelijk vergeleken bij de Samsung Galaxy Nexus. In mijn opinie kan er momenteel nog geen toestel tegen de SGN op.

hans 160 08-03-2012

nu ruim een maand in gebruik,wat een onwijs gaaf toestel.
foto's en filmen van ongekend goede kwaliteit voor een 5mp camera.
enige nadeel is het geluid als je gebeld wordt,krijg de beltoon echt niet harder,maar geprekken altijd duidelijk
suoersnel op internet,kan zelfs de iphone niet tegen op.
kortom echt een aanrader voor iemand die wat anders wil.

Flaker91 28-01-2012

Heb m'n telefoon nu bijna 2 maanden.
Ben er erg blij mee, het werkt allemaal zo lekker soepel, zeker als je van een Nokia E75 komt.
Scherm is erg scherp, met grote vingers moet je wel opletten dat je niet toevallig misklikt.

Een groot minpunt:
In 2 maanden tijd is mijn telefoon 3 keer volledig uitgevallen. Op de dag van aankoop (8 december), precies een maand later (maar hij had heel te tijd aan gestaan, verklaart misschien nog iets) en gisterenavond. In alle drie de gevallen is de remedie simpel: De batterij eruit en opnieuw erin.
Het is wel lastig, zo'n random stop. Maar daardoor merk je wel dat de battery-protector (of hoe je het mooi vormgegeven stukje plastic mag noemen) erg goed werkt. Als je eenmaal door hebt hoe die er op/af moet, is het niet zo erg.

Android's manier om te zeggen dat'ie een update heeft is trouwens ook goed geregeld. Je krijgt een vriendelijk verzoek "We hebben Android 4.0.2 voor je. Hiervoor moet je wel je mobiel opnieuw opstarten, dit gaat ongeveer X minuten duren." Beter kun je het volgens mij niet doen.

Conclusie:
Het enige minpuntje (ik heb het maar onder gebruiktgemak gezet) zijn de random stops die ik tot nu toe heb ervaren. Voor de rest ben ik er erg tevreden over en ik raad hem aan iedereen aan die het geld er voor over heeft!

Noeller 18-02-2012

Niet updaten naar android 4.0 Ice cream sandwich?? De nieuwe android versie is véél beter...

ro.es 20-01-2012

Ik gebruik de deze Galaxy Nexus inmiddels een maand. En ben alleen maar enthousiaster geworden over dit toestel. Ik heb een WD 2TB Live book op het thuisnetwerk aangesloten staan. Via de app WD2Go maak ik met mijn Nexus overal verbinding tot mijn WD server. Ik kan zo altijd over alle media en data beschikken. Eenmaal goed ingesteld wat overigens eenvoudig is, werkt het probleemloos. Toegang tot alle bestanden gaat bovenverwachting snel. Een SD card slot wel ontbreekt op deze nexus wordt zo minder gemist!

Over Wifi loopt de verbinding uiteraard sneller als over 3G. Zeker wat betreft het bekijken van Clips of filmpjes op afstand.

De video kwaliteit is buitengewoon goed, dat geld ook voor opnames met dit toestel.

Ik heb op aanraden JustVoip geinstalleerd. Via Wifi werkt dit programma storingvrij. Het heeft nummer behoud, mobiel naar bijv. een ander nr. bellen in Europa voor 2 ct. tot 10 p/minuut zonder start kosten. Werkt beter als met Skype zo ervaar ik en bespaart een hoop geld met Internationaal bellen. De geluidskwaliteit is net als bij gewoon bellen, goed.

Ook websites zijn uitstekend op deze Nexus te bekijken en vindt ik het apps aanbod van Android market meer als toereikend. Het sterkste punt van dit toestel is de snelheid waarmee het openen en gebruiken van toepassingen gepaard gaat. Dat geld voor dit hele apparaat. Het werkt allemaal even vloeiend.

Ik heb een Krusell XXl lederen hoes er omheen gekocht. Past perfect op dit enigzins grote toestel en geeft extra bescherming.

Ik ben nog steeds super enthousiast over dit parade paardje uit de Samsung/Google stal.

Inorde 20-01-2012

Na uitgebreid onderzoek, met een sterke voorkeur voor een niet Samsung toestel met Windows Phone 7, ben ik toch weer bij Android beland... op een Samsung toestel.

Mijn grootste probleem met Samsung was vroeger namelijk de software, en met Android is dit probleem verdwenen.

De Galaxy Nexus is Android zoals Android bedoelt is, geen extra "handiger" software en geen aparte "laag" erovergeen van Samsung of HTC.

Supersnel en een goddelijk scherm. Ook al is het een "Pentile" layout wat bij sommige mensen niet de voorkeur heeft, het scherm is zo scherp dat je dit niet opvalt. Bij minder licht kun je wellicht een beetje ruis over je beeld zien maar dit is niet echt storend.

De camera is Ok. Niet briljant, maar wel supersnel. Ik ben een hele beroerde camera zonder flits gewend van een HTC Hero, dit is echt een dikke vooruitgang en bruikbaar als dagelijkse point en shoot camera. De video is goed, ik kan het streamen naar mijn FullHD TV en de kwaliteit was veel hoger dan ik had verwacht (720p overigens, 1080p heb ik nog niet geprobeerd).

Android 4.0 is echt een verbetering ten opzichte van 2.3. Het is een stuk gebruikersvriendelijker terwijl het de flexibiliteit heeft behouden.

Het 720p scherm, de dualcore, en de flexibiliteit van Android hebben mij laten afstappen van Windows Phone 7. En ik heb er nog geen minuut spijt van gehad.

ro.es 29-12-2011

Snel, snel, snel dat is deze telefoon in een woord. Wat een stuk techniek deze Galaxy Nexus van Google. Hij is mooi en enorm vol met functies maar allemaal begrijpelijk en in een overzichtelijke structuur. Ik kon niet wachten om deze telefoon aan te schaffen nadat ik sinds kort kennis had gemaakt met de eveneens fantastische Samsung Galaxy tablet met Android.

Android is fantastisch en ben ik in een keer om, na al 8 jaar een steevaste Blackberry gebruiker te zijn, maar push mail gaat nu net zo goed met deze telefoons. Push mail was de reden dat ik altijd BB gebruikte. Daarbij ziet de opmaak van o.a. berichten er allemaal wat mooier uit als bij Blackberry. En het oog mag ook wat. En dan Apps downloaden en installeren gaat vele malen beter en sneller als op de Blackberry Bold 9900, mijn laatste BB model.

Met deze Google Android telefoon is er een stap in de toekomst gezet. De synchronisatie van contacten en accounts is bij Google goed geregeld. Waar je ook met een Google account inlogt, alle contact, afspraken, bookmarks enz. gegevens zijn in No time beschikbaar, wat een gemak.

En dan Skype dat werkt voor het eerst perfect op deze Nexus zowel in Wifi als in 3G. Gezien ik vaak met het buitenland bel, is Skype een uitkomst. Het bellen met Sype gaat dus probleemloos en is de geluidskwaliteit uitstekend over 3G, zonder enige vorm van vertraging.

Het toestel kan net als op de Galaxy Tab functioneren als draagbare Hotspot Wifi access point. Tot maar liefst 8 toestellen kunnen mee liften met Internet via het geboden netwerk van de Nexus. Ook is deze optie eenvoudig te activeren en idem dito voor ander toestellen om verbinding te maken.

Google maps laad ook zo verbazend snel op dit apparaat, direct bij iedere locatie uitgebreide gegevens, street view, adressen bellen, delen enz.

De meegeleverde kleine mini USB reisoplader, de mooie headset het klopt allemaal. Deze telefoon is beslist niet goedkoop (sim vrij advies € 679 maar is deze nexus te verkrijgen rond de € 560) maar je hebt dan wel wat aan techniek in handen. Ook de mooie vormgeving met rondingen en met een licht gebogen schermkant geeft een style volle indruk. Toestel ligt verder goed in de hand.

Ik kan niks negatiefs over deze telefoon kwijt, ik mis niets vergeleken bij de laatste Blackberry´s die ik heb gehad. Deze Galaxy Nexus is een Top product en ben ik zeer tevreden met deze aanschaf.

iestyn99 25-12-2011

Ik kan niet anders zeggen dan "toptoestel", werkelijk waar. Had eerst een Desire HD en twijfelde even over de vormgeving van de Galaxy Nexus - tot dat ik hem in het echt zag en in mijn hand hield. Groot toestel maar licht en ligt lekker in de hand. Het grote scherm heeft een erg hoge resolutie en helderheid, terwijl zwart echt diep zwart is. De dualcore processor en het grote geheugen maakt dat hij erg snel en soepel lopt - ik heb hem niet een keer op zijn kniëen kunnen krijgen en hij heeft tot nu toe nooit gestotterd, ook niet bij zwaar multitasken.

Android 4.0 Ice Cream Sandwich is ook een verademing. Ik dacht altijd dat Android gebruiksvriendelijk was, maar ICE zit nog logischer in elkaar en met meer mogelijkheden, zoals mappen op de homescreens en resizeable widgets. Er is dus nu geen behoefte meer aan launchers van anderen. Dat mijn nieuwe telefoon een Android-telefoon moest zijn was op zich voor mij vanzelfsprekend omdat ik de beperkingen van concurrenten iPhone en Windows niet wil hebben. Ik wil Flash hebben, ik wil zelf kunnen bepalen welke apps ik installeer, ik wil zonder tussenkomst van speciale software bestanden kunnen verplaatsen van en naar computers enz. Overigens vind ik de bedrijfsvoering en houding van vooral Apple niet erg netjes of maatschappelijk verantwoord.

Twee minpuntjes: camera is "maar" 5 megapixels (desondanks maakt hij best goede foto's mits het licht redelijk is) en er kan geen geheugenkaart worden geplaatst, dus je moet het doen met de ingebouwde 16 GB (wat ik niet erg vind want alles is tegenwoordig in de cloud opgeslagen of wordt gestreamd). Deze minpuntjes zijn dus twee druppeltjes op een gloeiende plaat van positieve aspecten. Daarom, na 2 weken gebruik, overal een 10!

Mark Appel 19-12-2011

Ik heb de Galaxy Nexus nu 2 weken in gebruik, heb alle voorgangers gehad zoals Magic, Nexus One en Nexus S. Met Android 4.0 streeft Google de iPhone 4 met iOS 5 voorbij op alle fronten. Integratie met alle Google diensten is subliem. Ik heb een video review gemaakt die duidelijk alle verschillen laat zien: http://preciesmark.nl/galaxy-nexus-android-4-nader-vergeleken-met-iphone4/